Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) Jag har: Zelda Collektors Edition Zelda Wind Waker Sagan Om Konungens Återkomst Sagan om de två tornen Star Wars The Clone Wars Rocket Power Beach Bandits Tony Hawk Pro Skater 3 Rugrats Royal Ransom Mario Kart Double Dash Super Smash Bros Melee Luigis Mansion Super Mario Sun Shine Spider-Man Batman Vengeance Soul Calibur 2 Disneys Extreme Skate Adventure Star Wars Rebel Strike DEMO Freeloader! Game Cube: Svart Minneskort 251 blocks Minneskort 59 blocks Handkontroll: Svart Handkontroll: Lila Game Storage tower: Svart Game Storage tower: Lila Slut! :lol: Redigerat 1 Februari 2004 av Svamp Bob Fyrkant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Der tyckte jag att det var många spel!!!!!! Nån mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Mina spel. Mario Kart:Double Dash Zelda:collector´s edition Ty the Tasmanian Tiger Star Wars:Jedi Outcast Mario Party 5 Sagan om de två tornen Super Smash bros melee Soul Calibur II Gamecube:Lila Handkontroller:2 st(en wavebird) Minneskort:ett gråt ett svart. Spel jag har varvat: Mario Kart Double Dash Zelda:the windwaker(lånat av en kompis) Det var någ allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Många jag har bara 5 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilka spel är det då??????????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag har ' dead to right zelda windwaker zelda ocarina of time zelda masters quest super smas bros melee starfox adventures tony hawks under ground ska snart köpa super mario sunshine färg:lila mineskort: 1 kontroller: 2 :unsure: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Super mario sunshine Zelda - the wind waker Zelda oot + oot master quest Fifa 2004 007 - nightfire Need for speed hot pursuit 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilka spel är det då??????????? :blink: Spel till gamcube SUPER MARIO SUNE SHINE SUPER SMAH BROS MELEE MARIO KART DOUBLE DASH JAMES BOND AGENT UNDER FIRE STAR FOX Du kunda faktis kolla på mitt första inlägg der står det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vad är zelda wind waker Är det zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Spel: The legend of Zelda: The wind waker Limted edition Super Smash Bors. Melee Sonic Mega Collection Sonic Adventure 2: Battle Beyblade: Super Tourament Battle Mario kart Double Dash!! Sonic Adventure DX: Director´s cut Konsoll: Gamecube Färg: Platina Kontroll: 2 stycken Minneskort: Ett Dom spel som jag har varvat: The legend Of Zelda: The wind waker Limited edition Sonic Adventure 2: Battle Beyblade: Super Tourament Battle Mario kart Double Dash!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Coola spel ni har min kommpis joakim har 28 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilka 28 spel har han då??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg