Kexx3 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag har the simpson hit & run,F-zero gx,ssbm och the simpsons road rage! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Gud vad mycket spel många av er har!!!!! Fast det betyder inte att man är bäst. Inte att man är uberbra på spel heller. Vissa uppfattar det så men vissa kan uppfatta det som: Vilken spelnörd! Det gör inte jag men jag fattar ändå inte varför ni lägger så mycket pengar på spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har inga spel till GC, Men jag köper ett GC, Måste ha ett i samlingen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 spel=vila för själen om man inte gåt bärsärkar gång på konsolen ;) ja har:luigis mansion, super maro kart:DD, soul calibur II, Final fantasy:CC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag har dom här spelen. Mario Kart Dubble Dash Super Smash Bros. Melee* James Bond 007 Evrything or Nothing* Sagan Om Konungens Återkomst Rocket Power Beach Bandits Harry Potter och Fången från Azkaban* SSX Tricky SSX 3* FIFA Fotbolls VM 2002 Spiderman Spiderman 2* The Sims Starfoxs Adventures Metroid Prime * = Favorit Spel Gamecube = Svart Memory Card = 1 Handkontroller = 2 Spel jag varvat: Super Smash Bros. Melee Mario Kart Dubble Dash James Bond 007 Evrything or Nothing Sagan Om Konunges Återkomst Rocket Power Beach Bandits Harry Potter och fången från Azkaban SSX 3 SSX Tricky FIFA Fotbolls Vm 2002 Spiderman Spiderman 2 :cool: Tack för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag Har: SuperMario Sunshine Luigis Manison Wario World MarioKart dd Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Golf Toadstool tour Mario power tennis Pikmin Zelda The wind Waker Billy hatcher and thw giant egg Paper Mario and the thousand year door Super smash bros. meele SSX 3 Kirby air ride Ty The Tasmanian Tiger Sonic Adveture battle 2 Konsol:gamecube färg:lila Minneskort:2 Kontroller:4 (2 är sönder) FavooritSpel: (Mario spelen + extra mykke) Mario Tennis Super Smash bros. Melee Zelda TWW Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag har: super smash bros meele super mario sunshine metroid prime metroid prime 2 echoes mario party 4 spider-man2 paper mario 2 zelda tww special utgåva tony hawks pro skater 3 thug 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har 12 spel skriver några Time spllitters 2 Zelda tww NHL 2003 die hard van detta Tales of shphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 spel: Medal of Honor Rising sun Paper mario 2 The Thousand-Year door Need for speed Hot purisuit 2 Mario Power Tennsi Pokemon Channel Super Smash Bros Melee Mario kart Double dash Wario ware inc. Mega party game$! SSX tricky Luigis mansion Prince of persia The sands of time Pokemon Coloseum Harry potter och Hemligheternas kammare Chrash Bandicoot The wrath of Cortex Starfox Adventures Metroid Prime Starskey & Hutch 1 FI 2002 Teenage Mutant Ninja Turtles James Bond 007 agent under fire NHL 2003 Fifa Football 2003 The legend of zelda: The Wind Waker The legend of zelda: Collectores Edition The legend of zelda: Four swords Adventures Soulcallibur 2 Donkey konga Super mario Sunshine Final Fantasy Christal Chronicles Tales of Symphonia Black & Bruised NBA STREET vol.2 Gamecube:Lila Minneskort: 3st Kontroller: 3st Gameboyplayer Spel som är varvade: Super mario Bros Melee Mario kart Double dash SSX tricky Luigis Mansion Prince of Persia Pokemon Coloseum Harry potter och hemligheternas kammare Chrash Bandicoot The wrath of Cortex Starfox Adventures Metroid Prime Starskey & Hutch 1 Turtles James Bond 007 Agent under fire NBA STREET vol.2 Wind waker Ocarina of time <-- Ingår i Zelda Colectores Edition Majoras mask <-- Ingår i Zelda Colectores Edition Four swords Adventures Soulcallibur 2 FF:CC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag har 11 spel orkar inte rabbla upp dem... ska köra world of warcraft snart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har 9 spel + Zelda collectior`s edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Kom på att jag har 1 spel hos min kompis Det spelet är Medal of honor Frontline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg