Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jga har ca20 spel ett lila Gamecube och två minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) jag har spelen: mario kart double dash super smash bros melee sega soccer slam timesplitters 2 donkey konga gamecube: svart kontroller: 4 (en bongotrumma och en ratt och två original) minneskort: 1 (59 block) varvade spel: Alla men jag har inte fått alla trofeer på melee Redigerat 6 Mars 2005 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Gamecube: Lila Kontroller: 2 en svart och en lila Minnneskort:259 Kan skriva alla spelen jag har Time spllitters 2 Zelda tww NHL 2003 Die hard van detta Tales of shphonia Ty the Tasimanien tiger Metroid prime Goldeneye Rought agent James bond Nigtfire James bond Agent under fire Medal of honor Frontline Simpson Hit and run Sagan om Konungens återkomst Sollcalliber 2 Spel som jag har varvat: Sollcalliber2 Goldeneye Rought agent James bond Nigtfire James bond Agent under fire Time spllitters 2 Zelda tww NHL 2003 (Har klarat alla Slutspel m.m på alla nivåer) Die hard van detta ( Har sett på fusk så man kan vara i alla barner, och då har jag klarat alla) Har haft några mer spel orkar inte skriva dom Redigerat 13 Mars 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Tja vad har ni för spel på gamcube Spel SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE MARIO KART DOUBLE DASH STAR FOX JAMES BOND AGENT UNDER FIRE Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken Kontroller: Två stycken Dom spel jag har varvart SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE Vad har ni? Jag har också super smash bros. melee...hu får man mewtwo,pichu,falken och time man eller vad han nu heter? /Guffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag har inte så många... jag har tysmainian tiger 1 fifa 2005 mario golf och några fler...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har:Rayman3 Ty the tasmanian tiger Mario kart double dash Doshin the giant(`_´) Digimon rumble arena2 Gamecube:svart 2st kontroller 1minneskort på 209 Spel jag varvat:Starfox adventures Luigis mansion Rayman3 Digimon rumble arena2 Super mario sunshine Mario kart double dash Tja de va väl allt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 jag har:Rayman3 Ty the tasmanian tiger Mario kart double dash Doshin the giant(`_´) Digimon rumble arena2 Gamecube:svart 2st kontroller 1minneskort på 209 Spel jag varvat:Starfox adventures Luigis mansion Rayman3 Digimon rumble arena2 Super mario sunshine Mario kart double dash Tja de va väl allt ;) Nån som Gillar fanel fantasi och mario power tennis fråga mig jag har dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har köpt ett nytt spel nu Det är MKDD jag har köpt Jag äger på att skjuta iväg saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 starfox adventures Metroid: Prime NFSU 2 Tales of Symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Tja,ni har mycket,mycket mera spel än jag. Jag har: Pokemon colosseum pokemon channel mario party 5 mario kart:Double dash och jag fick min gamecube i julas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Tja,ni har mycket,mycket mera spel än jag. Jag har: Pokemon colosseum pokemon channel mario party 5 mario kart:Double dash och jag fick min gamecube i julas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg