LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 YES äntligen nu har jag också splinter cell chaos teory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Dark_samus jo det kan jag har fyra kontroller men en av dom är guld hehehe plus jag har det nya zelda men det är på japnska heehhehe :bah: :cool: :bah: :P Dom har väll inte släppt det änn?Eller har jag missat att dom släppt det i Japan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 jag tror dom har släppt det i japan inte helt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) [ÄNDRAT] Visste inte om att jag redan hade svarat på detta ämne.. :unsure: Redigerat 27 Maj 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Nu har jag SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Mina spel: Super mario sunshine Mario golf DD Mario power tennis mario golf TT Zelda TWW Zelda FSA Alla Resident Evil spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_rS Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 25+ Senaste: RE4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Mitt senaste är Re4 med, ska bara köpa ett spel till och det är kommande zeldat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag ska köpa många mer spel har 18 spel och senaste splinter cell chaos teory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Glömde THE LEGEND OF ZELDA COLLECTION(Tror det stavas så) skulle du sälja den för all $ i världen???? (om ja allvarligt talat hur mkt???, har letat efter den i hela världen) <{POST_SNAPBACK}> Ne, om du blev medlem på club nintendo förra året(2004) skå skulle du fått den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag har ej ett GC ännu.. Men jag har beställt från internet... Spelen är MKDD och James Bond:Everything or nothing.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Spel Super Smash Bros Melee Tales of Symphonia Sagan om ringen konungen återkomst The legend of Zelda The wind waker Bomberman Generation Harry potter och fången från askaban Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken ett 59 block och ett 251 block Kontroller: Två stycken vanliga och en wave bird(trådlös) Dom spel jag har varvart Super Smash Bros Melee Tales of Symphonia Sagan om ringen konungen återkomst The legend of Zelda The wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg