Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag skulle inte köpa vad som helst, bara vanliga eller wavebird. allt annat brukar pajja så fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja originalkontrollerna håller ju längst å så är dom skönast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja originalkontrollerna håller ju längst å så är dom skönast Jo, det är helt sant.. Dem blir inte heller utslitna lika fort... Köpte nån slags kontroll på Coop Forum... Tror den la av e fter 1-2 veckor... På Power köpte jag den... Det var en värdelös kontroll.. Den hette Chili... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag har också haft en som gick sönder på en vecka... nån liten sak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag har: Konsol:GameCube Färg:silver 2 minneskort 2 handkontroller Super Smash bros melee Mario Party6 Animal Crossing Ty The legend of Zelda:The Wind Waker NBA courtside 2002 Mario kart:Double Dach!!! Medal of Honor Rising Sun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Tja vad har ni för spel på gamcube Spel SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE MARIO KART DOUBLE DASH STAR FOX JAMES BOND AGENT UNDER FIRE Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken Kontroller: Två stycken Dom spel jag har varvart SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE Vad har ni? Jag har: F-Zero GX Starfox adventures: Dinosaur planet Super smash bros. melee SSX 3 Soul Calibur 2 Prince of persia: warrior within Donkey konga och några till. Ska snart köpa Metroid Prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ciffe_ Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Tja vad har ni för spel på gamcube Spel SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE MARIO KART DOUBLE DASH STAR FOX JAMES BOND AGENT UNDER FIRE Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken Kontroller: Två stycken Dom spel jag har varvart SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE Vad har ni? Dessa spel har jag!! Super Smash Bros Melee(varvat) Super Mario Sunshine(varvat) Tony Hawk Pro Skater 3(varvat) Tony Hawk Underground (varvat) Tony Hawk Underground 2(varvat) Sonic Adventure 2: Battle(varvat) Sonic Heroes(varvat) Medal of Honor: Rising Sun Medal of Honor: Frontline Fifa fotbolls VM 2002 Metroid Prime Redcard James Bond: Nightfire(varvat) Spider-Man: The Movie(varvat) Star Wars Bounty Haunter Sagan om konungens återkomst(varvat) NHL Hits 2002 Soul Calibur II(varvat) Aggressive In-line Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken Kontroller: fyra stycken Det är det jag har :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Paper Mario Super Mario Sunshine Mario Kart: Double Dash The Legend of Zelda: Collectors Edition The Legend of Zelda: The Wind Waker Tror inte jag har någe mer. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Nu har jag dessa spel: James Bond 007: Nightfire Medal Of Honor: European Assault Starfox Assault Mario Party 6 Mario Power Tennis Mario Golf: Toadstool Tour Mario Kart: Double Dash Super Smash Bros Melee The Legend Of Zelda: The Wind Waker Konsol: Svart Kontroller: 6 styckna Minneskort: 2 styckna Redigerat 3 Augusti 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Rofl att ni slösar pengar på så mkt. :) Jag har typ minst spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Dom här spelen har jag Time spllitters 2 Zelda tww NHL 2003 Die hard van detta Tales of shphonia Ty the Tasimanien tiger Metroid prime Goldeneye Rought agent James bond Nigtfire James bond Agent under fire Medal of honor Frontline Simpson Hit and run Sagan om Konungens återkomst Sollcalliber 2 Super Smach Bros Melee Mario Kart Double Dash Ska sälja nästan alla v dom utom SSBM och några fler Ska senar köpa: Mario Power tennis Mario Party 7 Mario Party 6 TloZ: Twinlight Princces Super Mario strikes Redigerat 3 Augusti 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Dom här spelen har jag :) Mario Golf Toadstool tour Super Mario Sunshine Mario Kart Double Dash Pokémon Box Donkey Konga Super smash Bros Melee Mario Power Tennis Pokémon Colluseum Mario Party 6 Och... En Svart GameGube Två svarta Orginal Kontroller Tre Minnes kort två 59Block och ett som har 251 Block En DK Bongo Och en Mikrofon (Den följde med Mario Party 6) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg