ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vet inte det är så många spel men några vet jag SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE MARIO KART DOUBLE DASH STAR FOX JAMES BOND NIGHFIRE JAMES BOND AGENT UNDER FIRE METRID PRIME ZELDA WIND WAKER RAYMAN 3 LUGI MANISION SEN VET JAG INTE MER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har: Tony Hawk underground. Zelda colecters edition Zelda the wind waker Marioparty4 Marioparty5 Luigismannsion Sonic Adventure2 battle supermario sunshine Mariokart Doubledash Medal of honer: RisingSun Supersmach bros melee Tror att det var alla! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Mina spel. Mario Kart:Double Dash Zelda:collector´s edition Ty the Tasmanian Tiger Star Wars:Jedi Outcast Mario Party 5 Sagan om de två tornen Super Smash bros melee Soul Calibur II Gamecube:Lila Handkontroller:2 st(en wavebird) Minneskort:ett gråt ett svart. Spel jag har varvat: Mario Kart Double Dash Zelda:the windwaker(lånat av en kompis) Det var någ allt. Vet du vad man ska man göra på Zelda Wind Waker när Tetra har blivit Zelda och när båten har markerat två ställen på kartan??? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har: 5 Controller Mina spel heter: Super Mario Sunshine Medal Of Honor: Rising Sun Starfox Adventures Mariokart: Double Dash Super Smash Bros Melee Bomberman Generation Marioparty 5 Marioparty 4 Sonic Mega Collection The Simpsons Road Rage James Bond 007: Nightfire Jag har ett svart Game Cube.... Jag har 2 minneskort... Ett som har 59 blocks och ett annat som har 251 blocks.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 6 st... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Har du läst vad ämnet heter? Det står att du ska skriva vilka spel du har. Du ska inte skriva hur många du har. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 6 st... Vilka 6 spel är det då??????????????????????????????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Oj det var många som hade svarat jag var oss min kompis idag altså joakim då fick jag prova metriod prime det var kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag undrar samma sak som svamp bob fykant ! ge oss svar snälla ! Vet nån vad man ska man göra på Zelda Wind Waker när Tetra har blivit Zelda och när båten har markerat två ställen på kartan??? :D vad ska man göra vis statyn som blåser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Är det någon mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 alla har så många spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har Starfox Adventures 1P/5p 007nightfire 3p/5p 007agent in under fire 3p/5p Harry potter och helmigheternas kammare 1p/5p Zelda Windwaker 4p/5p Zelda Ocarina of time 3p/5p Crash Bandicoot tWoC 4p/5p Mario party 5 5p/5p Enter of the matrix 5p/5p SSBM 5p/5p Sagan om konungens återkomst 5p/5p 2 minneskort konsollfärg = lila 2 kontroller (1 Svart och 1 lila) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg