0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Gör som jag. Ta ut det när du tar ut skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men åå antagligen drar man ut de när cuben är stängd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men vadå??tror ni att erat gamecube får damp och raderar allt som finns på minneskortet så fort ni stänger av?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag håller mig till trådens fråga och skriver: Sonic Battle 2. Zelda WW, need for speed. medal of honor. harry potter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 harry potthead spelen e lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag vet men det var rea så vafan 99:- e överkomligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hehe....vilket potthead spel e de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Chamber of secrets 2:an asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 men vadå??tror ni att erat gamecube får damp och raderar allt som finns på minneskortet så fort ni stänger av?? nej men om man rycker ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ja men då har ni ju damp om ni gör det när gamecubet inte e avstängt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Cheatorx:_ Hur kan du ha Sonic Battle 2 när Sonic Battle inte har släppts till GBA. Kakanrott: Ni verkar ju ta ut skivan varje gång ni stänger av det. Då ska ni gö det. Föresten kanske ni blir rånad av alla skivor och konsollen. Men om ni har minnes korten under madrassen eller kudden så är allt kvar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har,dragonball budokai,ssbm,mkdd,zelda:collectors edition. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg