Salzalada Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Surfade runt lite på internet, när jag plötsligt såg lite info om Gizmondo. Säkert inte många som ens hört talas om det, och det hade inte jag heller. Men den verkar vara riktigt bra, bättre än PSP och billigare. Du kan läsa om den här: http://www.jesper.nu/gizmondo/ Den verkar riktigt bra, men man kan endast köpa den på webbhallen för runt 1500 kronor. Jag vet inte varför den inte är så känd, men den verkar iaf riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 tycker också att den verkar riktigt grym. men undra varför den inte blivit känd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Simens är väl egentligen ett ganska känt företag? (de tillverkar allt från mobiler till kylskåp) Kan är dtet inget företagh som trodde att det skulle bli så stort, så inget köpte in den. OffT: Vet nån vart man kan se infomation om PSP, så som man ser om Gizmondo i länken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag hörde talas om gizmondo i samma veva som DS och PSP men jag brydde mig inte med tanke på att jag var ute efter en bärbarkonsol och inte något annat men jag visste att den fanns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Gizmondo är en bärbar konsoll. Men varför har den inte blivit så känd? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Den tillvekades i tanke med att konkurera mot nds och PSP. Men sålde så extremt dåligt så de ska sluta tillverka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Den är sjukt snygg men finns det några spel till den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) ja... men länken funkar inte! edit: nu funkade den! Redigerat 21 Mars 2006 av Admin wehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Gizmondo är en bärbar konsoll. Men varför har den inte blivit så känd? :S jag menade att dom inte har så bra spel (enligt mig) så jag tyckte inte att jag ville satsa på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Har hört mycket bra om Gizmondo, vet inte om jag ska köpa den, men det verkar bra. jag tror att den är bättre än PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Inte bättre än PSP, det säger sig självt. Skulle den vara det så skulle den vara betydligt kändare. Och urvalet av spel är extremt litet så jag råder dig att inte kasta bort pengarna på en sån. Det står om den i ett pcgamer nummer som kom i sommras, de som har det nummret kan ju kika lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 den är inte från någon känd företag så den kanske inte är utvecklad så bra och så måste det såklart finnas bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg