Hoppa till innehåll

Gizmondo

Rekommendera inlägg

Surfade runt lite på internet, när jag plötsligt såg lite info om Gizmondo. Säkert inte många som ens hört talas om det, och det hade inte jag heller. Men den verkar vara riktigt bra, bättre än PSP och billigare. Du kan läsa om den här:

http://www.jesper.nu/gizmondo/

Den verkar riktigt bra, men man kan endast köpa den på webbhallen för runt 1500 kronor. Jag vet inte varför den inte är så känd, men den verkar iaf riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Simens är väl egentligen ett ganska känt företag? (de tillverkar allt från mobiler till kylskåp) Kan är dtet inget företagh som trodde att det skulle bli så stort, så inget köpte in den.

OffT: Vet nån vart man kan se infomation om PSP, så som man ser om Gizmondo i länken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Har hört mycket bra om Gizmondo, vet inte om jag ska köpa den, men det verkar bra.

jag tror att den är bättre än PSP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte bättre än PSP, det säger sig självt. Skulle den vara det så skulle den vara betydligt kändare. Och urvalet av spel är extremt litet så jag råder dig att inte kasta bort pengarna på en sån. Det står om den i ett pcgamer nummer som kom i sommras, de som har det nummret kan ju kika lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...