Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Surfade runt lite på internet, när jag plötsligt såg lite info om Gizmondo. Säkert inte många som ens hört talas om det, och det hade inte jag heller. Men den verkar vara riktigt bra, bättre än PSP och billigare. Du kan läsa om den här:

http://www.jesper.nu/gizmondo/

Den verkar riktigt bra, men man kan endast köpa den på webbhallen för runt 1500 kronor. Jag vet inte varför den inte är så känd, men den verkar iaf riktigt bra!

Skrivet

tycker också att den verkar riktigt grym. men undra varför den inte blivit känd?

Skrivet

Simens är väl egentligen ett ganska känt företag? (de tillverkar allt från mobiler till kylskåp) Kan är dtet inget företagh som trodde att det skulle bli så stort, så inget köpte in den.

OffT: Vet nån vart man kan se infomation om PSP, så som man ser om Gizmondo i länken?

Skrivet

jag hörde talas om gizmondo i samma veva som DS och PSP men jag brydde mig inte med tanke på att jag var ute efter en bärbarkonsol och inte något annat men jag visste att den fanns.

Skrivet

Den tillvekades i tanke med att konkurera mot nds och PSP. Men sålde så extremt dåligt så de ska sluta tillverka den.

Skrivet

Gizmondo är en bärbar konsoll. Men varför har den inte blivit så känd? :S

jag menade att dom inte har så bra spel (enligt mig) så jag tyckte inte att jag ville satsa på den.

Gäst QuikSilver
Skrivet

Har hört mycket bra om Gizmondo, vet inte om jag ska köpa den, men det verkar bra.

jag tror att den är bättre än PSP.

Skrivet

Inte bättre än PSP, det säger sig självt. Skulle den vara det så skulle den vara betydligt kändare. Och urvalet av spel är extremt litet så jag råder dig att inte kasta bort pengarna på en sån. Det står om den i ett pcgamer nummer som kom i sommras, de som har det nummret kan ju kika lite.

• Skapa ny...