mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 var är alla användargrupper???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Dom finns inte kvar eftersom det är ett nytt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 men stackars de som har köpt grupper o sen.. eller vänta, man kan fortfarande skriva i gruppforumen i förra forumet!!hehe det ska jag göra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 De kanske finns grupper på de här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 ja man får ju hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kommer inga grupper här än så länge, det gamla forumet finns kvar ett tag till om man vill skriva i grupp forumen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 för att jag skulle bli mod i en användargrupp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 för att jag skulle bli mod i en användargrupp :( just ja du skulle bli det i min och Antas och så här är det att om du vill ha tillbaka de poäng du skickade så kan du få det du behöver bara skicka ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har för mig att det går att göra användargrupper på såna här forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har för mig att det går att göra användargrupper på såna här forum. det går säkert, men som admin skrev så kommer de inte att ha det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 nej och jag skulle ju vara mod din grupp Bloko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 nej och jag skulle ju vara mod din grupp Bloko.. ja det skulle du ja, men läs mitt inlägg i Poäng forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.