Xynthiar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 i en event match ska man döda link när man e young link... jag har kört faast där! han e ju omöjlig! och så funkar inte UPP+B på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 i en event match ska man döda link när man e young link... jag har kört faast där! han e ju omöjlig! och så funkar inte UPP+B på han det är på banan great bay va? i såna fall spela defensivt därnere och gör cheapkills på han greppa och kasta bakåt ner i vattnet och närr han gör upp+B så slår du ut han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 njae... det funkar typ inte... vad menar du me att kasta ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Stå på dom 2 plattformerna som är längst ner på banan en är precis breve sköldpaddan och en är på andra sidan. i mitten av dessa plattformer finns ju bara vatten och övreplattformens golv. Jag kastade upp Link i Övreplattformens tak och sen studsade han ner i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 inte jag jag dödade han som vanligt... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Skojar du? Att ens någon har problem med någon event. Typ det lättaste man spelat. Dessutom är Y Link bland de skönaste att spela med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 eww tack då xade... ok lol tack alla! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 njae... det funkar typ inte... vad menar du me att kasta ner? Du vet knappen Z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Bombade honom lite med A + Ner han gick rakt in i den!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg