Xmagmar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Jag behöver hjälp med worms armageddon, jag har skiva och allt men när jag startar spelet så laddar det inte. Det står "vänta... arbetar", sen blir skärmen svart som den ska bli, sen så händer inget mer. Vad beror detta på, jag har testat med olika crack, patcher, imagefiler m.m Citera
Gäst tatu Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Kolla så att du inte har för bra datorn eller för dålig. Eller så gick det något fel under installationen. Citera
Xmagmar Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2006 ok, jag har kanske en för bra dator, men jag har fått det att fungera förut, det är just det som jag tycker är konstigt, har testat att installera om det också men det funkar inte, jag läste supporten på deras hemsida och där stod det att jag skulle avaktivera DMA, men jag har ingen aning om vad det är... Citera
Riquard Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Jag har samma problem men har rätt ut det och kommit fram till att om du har XP så funkar det inte. <_< Citera
Katt Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Om spelet är DOS-baserat, så prova DOSBox. http://dosbox.sourceforge.net/comp_list.ph...ID=656&letter=W < Där finns en gudie hur man kör det. Fast Worms och Worms Armageddon kanske inte är samma sak... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.