Gäst Moonwall Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) jag har just fått igång spelet från ett annat fel, nu när jag updaterat det så när jag trycker "play" så kommer det upp "Please insert RCT3 disc" nåt sånt och skivan ligger i. hur kan jag fixa det? Redigerat 19 Mars 2006 av RSX RSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Har du köpt spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claes Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 har du kollat att disceten inte e smutsig eller har repor! Oftas e dom kladdiga och då måste man tvätta dom med en mjuk handuk och en droppe vatten (eller din andedräckt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Om du har brännt spelet kommer det inte att fungera om du inte satte namnet på skivan till RCT3. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 viper: ja jag har köpt det, fysiskt. claes: ja det är inte en ända repa eller kladd. vitdom: jag har inte brännt det som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Om du har flera CD enheter, prova att stoppa CD:n i någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 har gjort det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Ladda ner daemon tools. Det är ett program som får datorn att tro att det är en cd i läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det är olagligt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det är inte olaglit att ladda ner deamon tools det är på det sättet man kan använda det som är olaglit. Men har man spelet så borde det ju inte vara farligt om du gör en kopia och använder Demon Tools. För skivan funkar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 spelat är fixat genom att ominstallera det och INTE uppdatera :P. nån kan låsa ämnet nu. tack o hej, leverpastej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.