isMaNnen Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Vilka spelar på den servern? jag e nyfiken.. var snäll lås inte tråd för att den är onödig.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Vilka spelar på den servern? jag e nyfiken.. var snäll lås inte tråd för att den är onödig.. :( Hej!! Jag spelar på den ( har en alliance och en horde ) fast jag spelar oftast på test server - min alliance heter Illuvatar, min horde heter Branus. Illuvatar: Lvl 16 Night Elf Male Warrior <The Shadowstalkers> PS: äger ut alla i min lvl Branus: Lvl 10 Tauren Shaman <MINNS INTE GUILD NAMNET> PS: suger, jag ska deleta den !!! (OBS) Jag har en lvl 26 Undead rogue på Burning Legion, en lvl 24 Paladin på Bloodhoof, en lvl 20 priest på Bronzebeard och en lvl 60 tauren warrior, undead priest, undead rogue, undead mage på test server =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Vilka spelar på den servern? jag e nyfiken.. var snäll lås inte tråd för att den är onödig.. :( Okey.. Du säger att Du har en Alliance Och En Horde på Khadgar :blink: Man kan inte både ha Hordes och Allys på samma Realm. så jag säger wuut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 LOL man kan visst ha 1 horde och en alliance på samma realm.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 LOL man kan visst ha 1 horde och en alliance på samma realm.. :S Ehm, nej det går ju inte. Om du ska envisas att det går så skicka gärna en screenshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 LOL man kan visst ha 1 horde och en alliance på samma realm.. :S Okej då testar jag det LOL asså det går inte men ändå har Chaos det :huh: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag har för mig att det ska gå på Normal Servers. Men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_ger_bort Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag kör då inte på den servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Hmm okej Jag spelar på PvP och vet att det inte går på PvP servrar men Normal ingen aning. jag ska kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 på pvp servrar kan man vara bara alliance eller horde på normal server ''som jag spelar på'' kan man ha båda en horde o en alliance* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Aa jag är lessen men jag har Aldrig kört på en Normal server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg