Hoppa till innehåll

Test Server Till Wow Öppen!


Chaos
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan det möjligtvis vara för att dom har testat klart? Och @ Admin wehe.. Man får "låna" 2st. level 60 karakärer en viss tid.

 

Men jag rekommenderar er att levla era mains först..

(hatar när man ser LFG ONYXIA!!!! i chatten på PTR..)

 

Skillnaden mellan kopiera och låna? Eftersom karakärerna raderas efter ett viss tag så lånar man dom, men man kopierar ju dom från sidan, sant.

 

Och den "buggen" hände för alla som kopierade sin karaktär före minipatchen som kom till testrealmen.

 

(FYI, Jag hade tillgång till 20 karaktärer med den buggen.. vet pw till 5 konton.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Så ni vet så är lv 60:orna där lika starka som en 40:a.

 

Jag spelade som en druid där som tiger så var max hits på lv 70-100, men på min kompis gubbe som är 41 så skadar han 100-160.

 

Test servern är helt skum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

World of Warcrafts Test realm är öppen!!! om in är låg lvlade och det går segt att lvla upp, och ni tycker det är trist, så nu kan ni ladda ner Test Server. Man får ladda ner Två stycken lvl 60 gubbar - ( fast det har hänt ett bug så jag fick 4 =) )

                            Ville bara säga ---- För er som gillar WoW  :cool:

                                            för att få fram att ladda ner test server - dubbel klicka på WoW ikonen och sen istället för "Play" knappen, tryck på "Public Test" knappen. sen kan du trycka "Copy a Character" så får du välja gubbe, och så kan du ladda ner Test Server på PC eller Mac.  :medieval:

 

Din "nyhet" är 2 veckor gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Test Servrarna kan inte vara uppe jämt. De tar väldigt mycke stryk av all kopiering och sånt.

Tänk på att Test Serven också har 20-30+ WSG, AB och AV matcher igång samtidigt? Tror inte en server mår så bra av 60-90 matcher samtidigt.

Och för er som inte vet har en AV match 80 spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Det var jätte roligt att testa en lvl 60! :D

Men jag undrar två saker; Hur länge får man "låna" gubbarna och när kommer en ny patch?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...