robinnydestedt Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 :blink: asså när jag trycker på shift kommer windows media player upp hela tiden, så jag kan inte gö stora boktsäver utan att den kommer upp och jag kan inte göra olika tecken, desutom funkar 7:an...åt höger... som home knappen även om num lock e på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det där kallar jag sjukt när mitt tangentbord går sönder betyder det oftast att jag tryckte fel. Men det gör ju inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 ja det är att du har fått ett litet fel, kan bero på att din dator krachar... som att du behöver köra fullständig på scandisk.. för att på nåt sätt så har ditt t-bord fått nåt fel när det är inskrivet.. som ex som det står vilka tanigenter du tryckt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Nej vafan du går in någonstans på inställningarna och tar bort den där SHIFT kommandot som ska starta Media Player eller vad det nu va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Hoho, men gör stora bokstäver med Caps Lock istället. http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2002/0318/capslock.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 är det ditt tangentbord??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Nope, jag hittade bilden på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 konstigt, nu funkar det :blink: till och med shift grejen funkar, datorn behövde bara vara avstängd för natten eller nåt det bara funkar nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 så händer det för mig ibland då loggar jag ut och in från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Händer för mej ochså ?+\ tanjenten var ctrl ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag vet vad problemet är, jag har också haft det Du måste rensa tangentbordet... eller köpa ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 FÖR MIG VAR DET SÅ ATT JAG INTE KUNDE SKRIVA ÅÄÖ! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.