Overraild Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kolla i din Pokénav. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) kan du inte de städer du har varit i? oh, my god! Redigerat 30 Mars 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 man kan inte komma ihåg allt pokemaster1, då vore man världsbäst i skolan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ja det e klart, jag e ju världsbäst i skolan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 kanske men du vore Einstein+Alfred nobel+mozart+alla andra super genier om man kom ihåg ALLT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ja men tänk om man är en sådan som komemr ihåg allt, det gör jag ;) nej jag bara skojja :) men det vore inte omöjligt att komma ihåg alla städer man varit i... det gör jag faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag kan titta på vilken pokemon bild som helst och säga vad den heter! testa mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men åh, det e ju inteså svårt, det kan väl vem som helst som spelar pokémon, iaf jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 kan du komma ihåg allt du lärt dig när du blir vuxen, har du en superdator till hjärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ja, det kanske man inte kan men ändå man komemr ju ihåg sånt man lärt sig senaste året iaf... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Spam, spam, spam. Lägg av att spamma! terr: Du måste ha varit i Mosdeep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg