Gäst Mîhker Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag ska ladda ner Java på vår nya dator. Jag går in på www.java.com/sv/. Jag klickar på Ladda Ner Nu! sedan kommer det hela tiden sidan kan inte visas och jag har försökt med manuell hämtnng! Vad ska jag göra!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Hämta den manuelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Läs på java.com! Jippie! nu har jag i alla fall laddat det, det fungerade i dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 gjorde du det här hör att få FM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tror inte att han gjorde det surru. Men nu är frågan besvarad och tråden kan låsas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Frågan besvarad, tråd låst. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg