Kalle Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hjälp! Jag är i Windtemple och vet inte vad jag ska gjöra. Maca är fångad hur ska jag rädda honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 du måste fixa hokshot läs i en annan zelda tråd just åvanför dig där har jag skrivit inn en guide år dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vem är Maka? Jag vet många men inte Maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 MAKAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Makar är en sån här träd gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag har bara gjort earth temple:( men jag håller på att fixa alla triforce bitar nu har 5!!!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 makar e cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Jo visst f*n e han men hur mycket hade det med detta ämne att göra? Akta så att jag inte laddar kastspöt. gädda. :D Aja.. jag behöver hjälp med 1 sak i Wind Temple. När man har dödat ollonet och fått hookshot hur kommer man upp sen.. ska man använda hookshot up då eller? Redigerat 2 Februari 2004 av Cheatorx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 se upp bara så att du inte blir bannad,cheater!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jo visst f*n e han men hur mycket hade det med detta ämne att göra? Akta så att jag inte laddar kastspöt. gädda. :D Aja.. jag behöver hjälp med 1 sak i Wind Temple. När man har dödat ollonet och fått hookshot hur kommer man upp sen.. ska man använda hookshot up då eller? eehhmm.. asså vad e ollonet (kommer inte ihåg) :unsure: men om du berättar så KANSKE ja kan hjälpa dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad menar du med det??ollonet.,.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Asså.. ville bara vara lite rolig.. men "ollonet" är den dära saken man dödar för att få hookshot.. När man dödat honom så kommer man ju ut längst ner i templet.. Hur kommer man upp? Jag vet att man ska använda hookshot men vart ska man skjuta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg