Zimens Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Lapskojs eller Örtgratinerad Dragonfisk med jordig potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 pulsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Innan vårt sport lov kunde inte våran skola göra mat över huvudtaget som gick att äta... de smaka skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Flygande Jacob (en konstig maträtt) Eller så var det den temaveckan då vi BARA skulle äta utländsk mat :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Den sämsta mat vi får är blodpudding och torra potatis bullar. Den bästa vi har fått är tacos. Men på våran skola får vi tsatsziki och pizza sallad m.m. vid grönsaks disken så jag är ganska nöjd med vår skolmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag kommer inte ihåg vad maträtten heter men det var typ torkad sås blandat med ris och lök och sen torkade räkor i.(jag tycker det smakade som det) En tugga räkte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) säg nåt som är bra i skolan Flytta hit då XD, tror vi har bästa skolmaten i hela Skaraborgslän, har för mig att de va så iafa. Men äckligaste är nog soppan,boldpuddingen,ärtsoppan,Gummikorv med klister(a.k.a koktkorv med mos) eller "sommarlunch" som vi får typ nån gång precis innan sommarlovet å de e vad dem påstår ska vara färskpotatis(e inte de, vad ja vet iafa), sill(urk) å nått mer Redigerat 13 April 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.