Nittionio Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 De går vidare ifrån gruppen men det blir nog inte så mycket mer... Det tror jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag tror Sverige går långt. Ett mycket bra lag. Kvarts? Semi? Final? Guld?! ;D Man kan ju hoppas iaf. Dom kommer juh iaf få mitt stöd all the way :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 De vinner iaf mot Trinidad and Tobago. Förlorar mor England. Oav mot Paraguay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jag tror att dom kommer 2:a i gruppspelet efter England, och sedan kommer till semi/kvarts final, dom har ett bra lag i år och kan även klå Brasilien om de är i bra form. Faktiskt har inte Sverige varit så här bra på fotboll på länge, kanske kan man putsa deras defensiv lite men det är ett land som kan skrälla enormt. Förra VM 2002 kom vi till kvarten (om jag inte minns fel) och sedan blev det 3-2 till Holland på straffar. VMs bästa match om man tar bort Portugal-England, men dom kommer vara bättre i år. Tänk på att Zlatan har blivit bättre och vi får mer yngre professionella spelare. I alla dessa år har Sverige satsat på sina veteraner, nu är det äntligen dags att släppa ut nya talanger. Men usch, Sverige är alltid dåliga när det gäller i press. En fullsatt final-arena i Berlin, några hejarklacks brudar.... Lagerbäck kommer kissa på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.