waddis Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Hallå! Jag har ett ganska stort problem när jag spelar vissa spel så ni vet i början när det kommer typ vilka som har gjort spelet o sånt typ: Activison, ubi soft m.fl. Så flimmrar det bara på skärmen. Sen när man har tryckt bort de så kommer väl inte till spelet där man ska välja vad man ska göra (menyn asså) och just nu så e problemet i Tony Hawk Wasteland så när jag väljer "story mode" så när jag kommer till ett visst uppdrag så stängs spelet av och det kommer fram en sån felrapport ruta. Jag har provat att installera om men det funkar ändå inte. Det flimmra också i början på mitt COD2 men jag kunde ändå klara hela spelet. Men e de nån som vet hur jag kan spela mitt THAW. E de fel på grafikkortet eller va e de. Tacksam för snabbt svar. //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Verkar vara grafikkortet. Hur stor kapacitet har du i den? i MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.