Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag skulle gärna veta hur man lägger in låtar i presentationen. Kan någon berätta hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Man måste ha en speciell kod tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jo, det förstod jag, men jag har ingen aning hur man gör eller får tag i en sådan. Jag vet ju att det går, eftersom jag har sett andra ha musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag fick en kod av NesseN men den fungerade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Hmm det var nån tråd om det här förut för inte så länge sen. Rota lite i musik/mediaforumet så hittar du nog nått ska du se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det finns en sån här tråd, vet inte bara länken.. Och där var det någon som skev koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Kolla igenom denna tråd: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...+i+presentation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Tack ;) Nu behöver jag bara en .mp3 fil så kommer ni snart se skön musik i min presentation ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Är det någon som kan skriva en liten guide exakt hur man skall göra för att lägga in koden mm ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Är det någon som kan skriva en liten guide exakt hur man skall göra för att lägga in koden mm ? Kolla bara i tråden som PontarN la upp. Det är ganska lätt att förstå fast jag tror bara att det går med Quick Time filer för det var det enda som fungerade i min presentation. Det fungerade inte med Windows Media Player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Do'h ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Läs den andra tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg