Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag kan inte hitta sidor där man kan ladda upp musikfiler (.mp3, .wma) Vet något vart man kan göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) rapidshare.de Redigerat 21 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 www.rapidshare.de Sidan kan inte visas,Funkar de för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 www.Putfile.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 www.rapidshare.de Nu ska det fungera. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Sorry, men fattar noll. Jag behöver adressen till en låt i .mp3 så att jag kan använda den i en BGmusic kod. Men jag fattar inte ett dugg. Alltså jag vill få fram en länk till min låt i .mp3, så att om jag tex skriver: http://laddauppsida.com/minlat.mp3 så ska jag komma till låten och den börja spela. Men fattar inte hur man gör det... Redigerat 21 Mars 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.