Desu Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Hej! Jag ser dagligen mycket topics på bland annat på detta forum som handlar om typiska datorproblem som. modem och sånt. och jag tänkte. jag som kan det mesta om datorer. Varför inte då hjälpa dom som inte kan så mycket? Så nu har jag skapat denna topic för att man ska kunna posta sina problem eller frågor till mig när det gäller datorer. så kanske vi kan minska alla dessa typiska datorproblems topics :cool: nu tänker jag ändå när jag håller på. beskriva hur man instalerar en helt vanlig cd spelare (eller cd- brännare ) i sin dator. steg .1 plocka fram alla delar ur paketet där cd spelaren låg. steg .2 stäng av din dator och dra ur alla kablar ur datorns baksida. steg .3 öppna din datorlåda( skalet ) och jorda av dig genom att hålla i ett element i några sekunder. jag ska skriva mera steg snart på hur man gör. men ställ era frågor och problem medans. Redigerat 21 Mars 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 den här tråden kommer låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Låses under §1.12 §1.12 - Skapa officiella speltrådar (dvs diskutera spelet här trådar). Nu har det varit vinter sen i november. Var är min sol? =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg