Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 lol men simon jag är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 sry, men det har f*n inget med HTML att göra utan php, MySQL! HTML;n använder du bara när du gör ramar och skriver saker m.m! Jag känner en kille som har gjort ett Online Spel, det kallas typ Ze..nånting Ska jag fråga han? ifall du vill det så skicka ett pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 du behöver inte svära för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Öhm.... På din hemsida (påstår du iaf) www.lol.team.pro, står det att du är 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Mîhker är du en värmläning isåfall vad gôtt jag skrev det här för det stod karlstad productions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.