Hoppa till innehåll

Tvingad


Dream
 Dela

Rekommendera inlägg

min pappa tvingar mig att tar över butiken medan han är ute jag vill inte men min pappa skrika då jag är så rädd .

 

idag 18:00 ska jag vara där men jag vill inte han tvingar mig snälla kan nån berättar vad jag ska göra :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

När du menar Ta Över butiken så menar han att du ska alltså råna dem?

Själv vet jag inte hur din bakgrundshistoria är just om detta. Bryr mig inte så särskilt och du borde veta själv vad f*n du borde egentligen göra.

Känn efter själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antagligen att han ska sköta den. Men vafan, om du är rädd för att han skriker, ta mod till dig och diskutera mot honom, för han kan inte göra så mycket mer än att skrika, om han slår dig så bryter han mot lagen. Plus att det han gör faktiskt är illegalt barnarbete, så om han tvingeár dig så kan du hota med att polisanmäla honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är man 15 år så skall man väll kunna ta sina strider själv. Din pappa kan skrika så mycket han vill, om han inte skall göra något olagligt så är det också det värsta han kan göra. Din pappa har ingen rätt i världen att tvinga dig till någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta fram en piska och snärta det odjuret i ryggen DÅ!!! :evil:

 

 

nerå skämta bara :lol:

du pröva med att prata med morsan som rawand sa.

eller så struntar di i att han skriker. för barnarbete är olagligt + att barn under 16 år får inte arbeta överhuvudtaget. Men din farsa verkar leva i det primitiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det löste sig det gick jättebra för utom att jag fick letar 10min efter ett pris på en burk med soppa!!!

 

det jag menar med det är att jag skulle tar koll vara där säljar i 1tim eftersom pappa skulle hämtar min mamma men allt gick bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...