kola_king Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag har Sapphire, och jag har hört att Emerald är mycket bättre. Så jag undrar, är det värt att skaffa det om man redan har Sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ja! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) här e några pokémon du inte kan få på sapphire:mew ho-oh deoxys groudon sudowoodo lugia totodile eller dom andra och latios om du inte har eon ticket på sapphire alla dom pokémonen kan du få på emerald det här är dom pokémon du inte kunde få på sapphire.Där har du en anledning. det är förbättrade gym och elite-four.Mera battle tower saker som har olika sorters pokémon. Det finns fler saker som e för bättrade men här va några. Redigerat 22 Mars 2006 av earthman x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ja . ^ Mycket bättre och mycket roligare pga pokemona och pokemon tränarna . Köp det . ^^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Inte defenetivt,men det är i allafall lite värt det. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jag tänker i alla fall köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tycker att du ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 JAPP du behöver alla pokemon i emerald då kan du ta latias på sapphire men på emerald ta latios och så vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jag tycker det ä värt det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ja verkligen köp Emerald det är ett bättre spel än Sapphire . Dock bättre pokemon tränare och pokemon ! . ^ Köp det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag tycker också att det är värt att ha det spelet. Det är ju alltid att dom gör lite förändrigar i dom nya spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag tycker att det definitivt är värt att köpa Emerald även om man har Ruby/Sapphire. Emerald är mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg