bladefinor Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hej! När jag kollar på min Swampert så håller han i något som det bara heter ''???????'' (Det står ??????? på HOLD ITEM eller vad det heter). Snälla vet någon om det är pokérus eller om det är något annat för på alla andra som håller i något så står det inte ???????. Ber er om svar?! (Tacksam för svar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Konstigt. Om han håller i något som det står "?????????????" på, kan det inte vara Pokérus. Det måste vara ett virus. Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag har redan sagt det (skrivit det) :P Det är Pokemon Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Okej, såg inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 så du tror att det är ett slags virus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ja, kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ja det måste det vara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Det måste inte vara ett virus. Det kan vara något annat. Men det mest troliga är att det är ett virus. Kasta bort saken han håller i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja, gör det för säkerhets skull. Annars kan det förstöra ditt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 undrar egentligen vad det är... har aldrig hört förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Skumt.....Låter som MissingNo.... *kollar misstänksamt på MissingNo som klipper några tulpaner* *tänker inte på att det är mina tulpaner* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 ok Ok jag ska ta bort det men jag hade för mig att jag hade satt in något på HOLD som han skulle hålla i men det var ganska länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg