MegaMartin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har du använt Gameshark, AR, eller bytt till dig en sån Pokemon? I så fall, ta inte bort föremålet. Det kan vara Bad Egg, som straffar de som ARar. Det tar bort sparfilen. Ta bort föremålet utan att spara, och se om Bad Egg dyker upp. Du kan inte ta bort det efteråt. Om det är Bad Egg, så finns det inget annat att göra än att releasa Swampert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 asså håller med TK, det låter som "Min Gamla Ovän Som Pajjat Mitt Gold, Mitt Red Och Ett Av Min Yellow." men det kan va ett virus en bugg elr nåt annat skumt... men bad egg är väl inte swampert elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Pokérus?? Den har jag aldrig fått! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 asså håller med TK, det låter som "Min Gamla Ovän Som Pajjat Mitt Gold, Mitt Red Och Ett Av Min Yellow." men det kan va ett virus en bugg elr nåt annat skumt... men bad egg är väl inte swampert elr? Nej,men du måste ändå släppa Swampert,annars kan det hända något mycket dåligt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ta inte bort det. Releasa swampert snabbt ... inte så bra om du får det i din bag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 asså, en fråga bara... hur releasar man pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 man har dem i boxen sen så trycker man på release Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jaha, det har inte jag sett... synd att han ska release den, det skulle inte jag tycka var kul :( fast om man får spelet kraschat annars så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det är bättre att releasa den och träna en ny stark Pokémon än att riskera att spelet går förlorat. Eller starta om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jo det e klart... man vill ju inte att spelet bara ska *poff* x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 annars så kanske man kan göra barn med svampert, fast då kanske mudkip också får bad egg eller något virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 annars så kanske man kan göra barn med svampert, fast då kanske mudkip också får bad egg eller något virus Man vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg