OsCaR700 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Matrix spelen vilket är roligast och vilka finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det finns Matrix path of Neo och Enter the Matrix. Men om du frågar mig vilket som är bäst är path of Neo,köp path of Neo om du gilar Neo så ska du köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det finns ju the Matrix Online också. Då kan man skapa sin karaktär och springa omkring i Mega City ( tror jag det heter ) och alliera sig med andra rebeller och sånt. Det är typ som WoW fast med Matrix, kung fu och pistoler i stället för magi och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 gillar neo bättre jätteku när man möter alla smithar men spelet är kort klara på 18tim ungerfär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Det finns ju the Matrix Online också. Då kan man skapa sin karaktär och springa omkring i Mega City ( tror jag det heter ) och alliera sig med andra rebeller och sånt. Det är typ som WoW fast med Matrix, kung fu och pistoler i stället för magi och sånt. Är Matrix online till PS2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nej, Matrix Online finns bara på Pc. Men om du verkligen vill köra Matrix så kör Path Of Neo. Det enda spelet som du kan komma nära för en riktig Matrix känsla. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg