Gäst Pcplayer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Han är f*n cool:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Han är f*n cool:D Menar du det? LOL Han äger ju allt och alla!(Utom Stewie i Family Guy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag har sett några program av han dom e väldigt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag tittar på varenda avsnitt det är fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har sett alla avsnit,han äger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 är det någin som tittar på denna grymt roliga serie ? för er som inte gör det så säger jag bara, gör det. det handlar typ om en kille som är nära att dö. men han överlver o då tänker han göra allt gott som han gjort dåligt i livet. ^^ jag kollar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Haha det va så j*vla bra när han bara: I want you to hit me in the leg:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 l0l, j4g älsk4r d3n s3ri3n, f3tt br4!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 My names is Earl är typ bäst på tv nu!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.