Simontheking Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Om jag fixar hemsidan och kostnader för den så kan vi göra ett webbspel (TEXT baserat) och vad jag menar med "vi"så är det nån som vill göra ett webbspel med mig? jag är inte så bra på såna html och sånt men jag kan stå för en hemsida och dess kostnader Mujo,nico intresserad??? Redigerat 23 Mars 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Nejtack har redan en sida jag måste ta hand om. Men tack för erbjudandet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 du kan ju ladda ner färdiga webbmallar och fixa runt lite med dom men kanske kan vara med om du vill :D vi kan ju vara många :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ett webbspel är lite för stort för mig just nu, har det lite jäkligt med prov och sånnt just nu men som sagt tack för erbjundandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag vill vara med massor med ideer och andra braa egenskaper jag har bra svensk koll bra matte och .m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.