flinkan Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 Va så längesen ja spela de men vart är alla "bonus nivåer" har glömt av de de är sånna där grotter eller liknande med pengar å så
Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 gamla goda tider hörru! tror jag har min gamla emulator kvar.
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 nja jag hoppas att det kommer ut ett till gamecube!!!
flinkan Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 kul att ni tycker om de spelet men e d ingen som vet va man ska göra förutom ta sej igenom banorna??
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 jag tycker bara donket kong 64 är bra för det är mer som ett spel!!!
Chihuahua Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Vadå ett spel? Vad är isåfall ett spel? Jag tycker DKC är ett av de bästa SNES-spelen!
Gäst viktor_2004 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 ett spel är nåt där man inte går från vänster till höger sen har man klarata banan!!!
flinkan Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2004 nehe ne va kallar du då viktor_2004 snes och nes spel för nått då?? e inte de spel kanske??? äger bara de spelen å de går hur bra som helst
Chihuahua Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Det du ser som spel är 3D spel, lilla vän. Tänker du så lär du inte komma långt. Om du någonsin lyckas övertala mig om att mitt gamla Yoshis Island 2 inte är ett spel ska du få alla mina poäng!
Gäst viktor_2004 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 oky ser du inte hur dålig grafik det är och sen kanske en kompis kommer till dig och döe av skratt när han ser det och du blir mobbad i skolan och du tänker effter det kanske är ett dåligt spel iallafall!!!
Chihuahua Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jaså minsann! Mina kompisar har osså SNES. Grafiken är inte den bästa men den är GREAT för att vara till såna gamla rackare. Och för det tredje tror jag inte riktigt på att de kommer dö av skratt så jag blir mobbad. Av två anledningar. 1. Om kompisen dör av skratt kan han/hon inte berätta varför han/hon dog av skratt dvs ingen lär få reda på det. 2. Jag har kompisar som gillar de gamla goda spelen! Visst tyck du som du vill viktor, men med jag föreslår att du inte diskuterar den tillsammans med folk som fattat det bra med de här spelen. En ren rekommendation.
Rekommendera inlägg