Aegzor Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vet nån i vilken route alla pokemon finns, i pokemon Ruby/Sapphire, och när dom utveckas?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vad menar du det finns ingen rout där det finns ala pokemon men om du vill kuna få hjälp med att hita alla pokemon så titta här http://www.serebii.net/pokedex-rs/ Jag har redan lagt på pokedex tryck på tex: fire sen trycker du på den pokemon du vill veta vad den finns gå ner lite sen står det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Men för f*n skriv ordentligt rawand! Gå till serebii.net. Välj Pokédex. Om det är en Pokémon från G/S/C (Gold, Silver, Crystal) du vill ha så trycker du på den raden och letar efter den Pokémonen du undrar om osv. Sen typ i mitten av sidan i infosidan så står det Location. Där står det vart du kan hitta den och på vilket spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) "pärfekt" och "feresten". Stava ordentligt. I din signatur: jag "hetter" _____. jag är elva år. =) jag "äe" elva år. Redigerat 24 Mars 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P Vad är heler? Heller kanske du menar :gitarr: och om man ska vara JÄTTE noga så stavas det förstod --------------------------------------------------------------------------------------------- Så var det avklarat Vad menar du med en route som alla Pókemon utvecklas?? Redigerat 24 Mars 2006 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P Och om man ska vara ännu nogrannare så föresten och perfekt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Jag förstår om Eric blir arg,rawand är ju för tusan lika gammal som mig.... Redigerat 24 Mars 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Och han är äldre än mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Ok! Ok! Jag ska titta efter att jag har skrivit men sluta snaka om mig. :angry: Jag är inte bra på att stava jag är bra på matte. Och jag ska vell ändra min signatur pma mig om ni är arga över att jag har skrivit fel. :angry: Redigerat 24 Mars 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 hehe, vad du blev sur då... jag är också skitbra på Matte x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Helt rätt TK och JJ. Jannejan stavar jättebra och är ett år YNGRE än rawand. Samma sak gäller TK och rawand är lika gammal som honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg