lizem Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 asså shit... kan alla bara tare lugnt i denna tråden och sluta skälla på varandra *fniss* BTT kanske? annars blir nog denna tråden låst skulle jag tro... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P Öhhh.... Bra stavning på rättningen... Även om du stavar fel, så kunde du försöka att inte rätta fel... :huh: Jag hoppas att du vet att det heter "förresten". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) gah, se upp en stor trådolycka upptäcktes idag på en server vid namn Pingvinen. det var en tråd som spårade ur rejält. lokala moderatorer har påbörjat saneringsarbetet... tills vidare är området kring tråden avspärrat! Redigerat 25 Mars 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg