bladefinor Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Hej! Jag har gåtta in i dom två pusselrummen vid Ruins Of Alph och där finns det två pussel. Men det finns ett annat rum där det är en Ho-Oh. För om man kollar åt vänster när man surfat längst ner till Aerodactyl-pusslet så ser man det. Men hur kommer man till Ho-Oh pusslet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Du ska gå in i Union cave och ha med en pokémon som kan Strenght och en som kan Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 vad är meningen med alla pussel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Kul grej. Man får något item när man klarar dem, och man låser upp fler Unowns att fånga.Men man får inget när man har fångat alla Unowns, bara att man kan skriva ut dem med Gameboy Printer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 aha, när jag spelade trodde jag alltid att man fick typ celebi eller ngt när man fixat alla pussel eller fångat alla unknown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 trodde jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Kul grej. Man får något item när man klarar dem, och man låser upp fler Unowns att fånga.Men man får inget när man har fångat alla Unowns, bara att man kan skriva ut dem med Gameboy Printer. Hehe om jag har för mig så tror jag att man får ett diplom för att man har fångat alla unowns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 nee man får en pokémon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 nee man får en pokémon *Host*Host*!!Isåfall vilken :P Man får ingen pokemon....Eller jovisstja du har rätt..Man får alla Unowns ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg