då får väll fler amerikaner skaffa sig cycklar.
Kriget Är Här!
↗ till inläggetdå får väll fler amerikaner skaffa sig cycklar.
jaaaa! en dum åsikt.
du vet mycket väl att det inte skulle gå.
DonKen, kom igen, vilket land behöver bensinen mest då.. USA eller Irak?
"Svara på den frågan!"
Det spelar ingen roll vilket land som behöver oljan mest utan den tillhör Irak och den ska vara kvar där.
Då kan man lika gärna ta värdefulla saker från USA utan deras tillåtelse.
Jag säger inte att USA har 100% rätt att ta oljan, därimot vet jag att behovet av olja är MYCKET större i USA.
Och om USA "stannar" när oljan är slut, får vi väl se hur resten av världen påverkas.
↗ till inläggetSäg mig för i h*lvete varför dem behöver den mer?????!!!! Vafan kom inte med svar som dem behöver till bilar! Det här handlar om folks överlevnad. Alltså det är därför invandrare kommer till England, Sverige och USA. Det är för att USA har rensat på resurser. Xade, svara på den här frågan. Varför dödar dem civila och inte lägger dem på säkert ställe. Men istället fångar terrorister och fängslar dem sen så rymmer dem? Svara på den frågan!
Kaktus-Killen, du anser att USA har rätt till resurser mer än Irak. Du tycker att j*vla snobbar med feta rövar ska få billigare Bensin för sina bilar! Det är så du tänker!
Så rika är dom inte där. Mer än hälften av folket är fattigt. Kolla bara i New York och Chicago. Där är det jättemånga som är fattiga och USA har bara 250 miljoner människor varav hälften som är vuxna.
Igentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig.
↗ till inläggetVad menas med det?Igentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig.
↗ till inläggetAmen det påverkar Irak negativt. Dem borde få en bit av kakan. Varför ska USA vara rikt men Irak ska vara fattigt?Säg mig för i h*lvete varför dem behöver den mer?????!!!! Vafan kom inte med svar som dem behöver till bilar! Det här handlar om folks överlevnad. Alltså det är därför invandrare kommer till England, Sverige och USA. Det är för att USA har rensat på resurser. Xade, svara på den här frågan. Varför dödar dem civila och inte lägger dem på säkert ställe. Men istället fångar terrorister och fängslar dem sen så rymmer dem? Svara på den frågan!
Kaktus-Killen, du anser att USA har rätt till resurser mer än Irak. Du tycker att j*vla snobbar med feta rövar ska få billigare Bensin för sina bilar! Det är så du tänker!
Jaha, varför tar Amerikanerna ungdommar i hörn och slår ihjäl dem med batong och skjuter på deras ben sedan dödar? Är det det du kallar: Dem vill inte döda civila?
↗ till inläggetIgentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig.
läs efter kommatecknet så står det ^^
Men Kina då? Dom har ju 1,3 miljarder invånare så behöver inte dom olja då?
Kina är ett väldigt fattigt land i vissa provinser, så jag tror att de säljer oljan.
Men Kina exporterar mycket varor och tyvärr så har EU typ beslutat att Kina ska betala en viss summa pengar bara för att de är så konkuranskraftiga.
↗ till inläggetdå får väll fler amerikaner skaffa sig cycklar.
klart det skulle gå, dem behöver komma ut och motionera. annars kan dem alltid gå eller jogga
↗ till inläggetJo, jag fattade det, men blev lite förvirrad. :PIgentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig.
Sorry for off-topic..
Jag skulle fly för mitt liv, som vissa säger "Ingen vinner på krig" eller vad det nu va.
Varför stanna och kämpa? Jag menar det finns andra människor som gör det, och man själv behöver inte göra så mycket för att man inte gör någon skillnad i krig. Det första som händer är kanske att man blir skjuten i huvudet, vem vet?
Krig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA.
grejen är ju att usa vill importera olja.
↗ till inläggetKrig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA.
Det kan bli viktigt i framtiden, det vet man aldrig.
↗ till inläggetKrig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA.
Japp, den viktigast exportvaran. Utan den så kan vi inte försämra jorden miljömässigt. :/(
Fråga; Kriget är här, vad gör ni?
Svar; Gömmer mig?
↗ till inläggetgrejen är ju att usa vill importera olja.
Men varför betalar dom inte för oljan då istället för att invadera länder och stjäla oljan för?