Pippo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 :rolleyes: Tycker ni att Brute force är en besvikelse. Tyckte dom flesta tidningarna. Jag älskar det!
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 I superplay tycker dom spelet är själlöst som en japansk mellanklass bil och jag kan inte mer än instämma efter att ha sett bilder på det. Det ser lite allmänt tattigt ut... inte ett spel jag vil ha direkt.
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 äh.., jag tycker spelet ser lite gammalt ut , jag skulle aldrig köpa det! <_<
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Ja men! Sina medhjälpare är väldigt smarta.!!!!!! :angry:
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Kanske det. Ja jag ska nog inte säga för mycket för jag har inte spelet... Men det är dom i Halo med...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man kan också ge dom kommandon och det är fler banor. :(
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 I halo gör det inget att det inte finns så många banor för alla är fulländade. Dom är dessutom långa. Assult the control kan ju ta en timme att klara ibland.
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 The silent cartographer eller någonting sånt! Den är bara rolig när man är uppe på ytan inte långt nere! :ph34r: Halo regerar också tycker jag!!
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Silent Cartgrapher är rolig hela tiden...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Håller inte med exakt. Dom sista banorna är inte roliga men The Maw är ganska rolig!
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Keyes är inte så överdrivet skojji kan jag väl hålla med om men Two betreyals är den näst roligaste i spelet. The library är tråkig också förresten. Den är ett h*lvete att klara på legendary. Dom där tjocka självmordsbombarna går än på nerverna ibland.
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Jag tycker alla banor på halo e rolig utom 6:ans för där kommer "lökarna"/ "räkorna" och när man ska rymma från huset e det ju hur svårt som helst...
Rekommendera inlägg