viko550 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 du hade en film om övernaturligasaker som du själv gort snälla ladda upp den ifal du inte vet är det den filmen med det galna skriket i slutet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Det var ganska länge sen, så jag tror inte att han har den kvar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 jag har den vad jag vet.. om det inte är en annan.. orkar ej kolla. men det ska vara den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag har filmen men den går ej att lada upp dagarna har runit ut:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har gjort ganska många filmer vad jag kan minnas. Långt ifrån mästervärk och med lågakvaliter. Jaja, ska söka igenom SA-mapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 han menar nog där killen ligger med bakbundna händer ;) och sen i slutet så hör man en "motorsåg" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 nej filmen heter weird storys och den handlar om big fot leatherface och ufons och sen på slutet är det nån cp gubbe som skriker AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ska vara extra snäll och göra filmen I bättre kvalite och för övrigt bättre. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ska vara extra snäll och göra filmen I bättre kvalite och för övrigt bättre. :) ja filmen fungerar när jag kommer hem ska jag ladda ner den här på fuska ja är i skolan och skriver deta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag håller på med skapandet av filmen, innehåller mycket bildspel men även små videoklipp. Den kommer I allafall att vara dubbelt så bättre än den förra skitfilmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Skulle du kunna säga hur mycket plats den kommer att ta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ingen skrikande gubbe i slutet ok cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg