andenn Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 När jag ska starta css blir rutan bara svart sen kommer jag tillbaka till skrivbordet. Mitt graffekort är ATI 9600 128 mb va kan felet vara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 om du menar Cs:source så är det fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 oj men skitsamma kan ngn hjälpa mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) ingen fara :P men inte jag iaf.... Redigerat 24 Mars 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 ok någon annan som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 chansen är mycket liten att det är grifikkortet, du kan ju prova att sänka grafiken och kolla om det funkar.. annars kan du ju testa att intelera om eller varför inte formatera om datorn..det var säkert ett tag sedan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Flyttar till vårat Subforum för Counter Strike: Source där det hör hemma. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 du kanske borde skaffa mer minne till grafikkortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vad snackar du om grafikkortet har inget minne är du en idiot eller men pröva att formatera om hårdisken och försök då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) vad snackar du om grafikkortet har inget minne är du en idiot eller men pröva att formatera om hårdisken och försök då Då frågar jag dig: VAD SNACKAR DU OM??? Grafikkort har visst minne! annars skulle de ju inte fungera.. :bah: Jag har 2 svar.... Svar 1. Om du har en skärm med upplösning över 800 * 600 så får du nog ta och ändra den till 800 * 600. Sedan i inställningar gör du så spelet blir så din skärm har i upplösning. sedan ställer du tillbax.. Svar 2. HAHAHAH!! Jag tror nog inte att spelet går att spela med ett 128 mb grafik kort... :bah: :meddum: Redigerat 1 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 asså hur ska jag kunna ändra inställningar i spelet om det går inte att starta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Bra fråga :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg