Agito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 det är väl okej men jag gillar inte det att man har en bestämd påeng på saker och ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det är mycket snabbare än det förra, och jag börjar vänja mig nu. Och roligar smilies :D . Det e GZIP som gör forumet snabbare säger Admin... och håller med smilesarna e jätte roliga, min favorit e <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 det nya forumet har bättre smilisar,jag längtade tills fuska skulle byta till dom här :wub: men det är bara det att det ska vara lite mer smilisar på panelen :) men det skulle bli bättre om ny bytte bakgrund till nåt mörkare blått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 nu är det ändrat till 80x80 men kan dom inte få vara lite större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Smilieserna beror på att detta är ett reklam forum men det är bättre design och man vänjer sig. Jag BÖRJAR tycka att detta är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.