maxima Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Gå till en anmäl tomt och om du ser en blå automat så trycker du på den. Det är inte alla tomter som det går att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Man får gå till någon av affärerna som finns i spelet, sen finns det en ganska stor apparat som nästan ser ut som en mobiltelefon eller nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Vet nån vart man köper Mp3 och bärbart spel på The sims 2 ?? Min gubbe vill det och jag vet inte hur man gör :S Hej tr in den här koden i fuskrutan: boolprop testingCheatsEnabled true Klicka sen på din sim samtidigt som du håller in shift(pilen) då kommer en lista upp, välj give mp3 player! Du kan också välja att dom ska få mobil eller bärbart spel! Med det fusket kan man också göra massor av annat! Prova dig fram.. Min favorit är att man kan dra upp humörmätarna med musen, men då måste man slå in koden i kvarteret! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg