pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag tycker personligen att forumet var bättre innan ni ändrade d.... Nån annan som håller me? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Man vänjer sig efter ett tag men jag tycker att phpBB ser snyggare ut än IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det här forumet e snabbare, jag blev van efter 15 min... PS. det finns redan 50 sånna här trådar!! Själv har jag skapat en.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 dåligt med 3os begränsnignen =( jag försökte köpa 10s som KOSTAR 700 men blev lurad på pengarna =((( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker den här nya är mycket bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag tycker att det nya är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Förra var mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Bli´tt van så denna är mycket bättre. Men på phpBB kunde han bara laddat ner ny design så skulle jag fortfarande varit nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag tycker förra ! jag kan itte såmycket på denna nya! ja hittar itte avatar teamet!!! e de nån som kan hjälpa mig? msn: [email protected] elle såskriv här eller pma mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men det här nya är mkt snabbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag tycker personligen att forumet var bättre innan ni ändrade d.... Nån annan som håller me? :huh: jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 lite,men man vänjer sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.