-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Låter riktigt kul =/ Hur köper man saker på internett ? Bestämmer med någon på nån sida när, var och vad vi ska byta sen kommer en av oss till den andras stad och så byter vi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jaha du menar så ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ja har beställt det. Det kommer imorgon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 min lilllebrorsa har d. d suger!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag ska köpa det...så fort jag får pengar till det... *suk* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Har det nu. Det aeger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag tror att jag ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg