CiR3 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Maten i vår skola e ganska bra men vissa dagar smakar den skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ok cool men i genomsnit då från 1-10 hur mycket är det nån som vill sänka lite påeng till mig alla bidrag är välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vi har ibland äcklig mat typ fiskbullar som smakar vatten och känns som bläckfisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det finns väl redan ett sånt är inlägg Iaf våran mat e rutten ' Den e utsedd till Sveriges sämsta 8 gågnger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min mat är alltid dålig! Den ända goda är Wraps och Pizza! Som tur va kan man ta grönsaker i stället för maten! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 moröter är en riktig rädare ibland t ex när det är fisksoppa vår fisksoppa är nämligen slaskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag ger vår skol man 9/10 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag ger min skolmat 0/10 poäng <_< brukar gå till hamburgar hacket i centrum istället...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag ger våran 9/10. Väldigt gott, bara en fotto i våran skola som inte tycker om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 hmm ja tror ja ger det 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Maten på våran skola är bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 låter som dom flesta har bra då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.