henk_a Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Det är ju olika. Oftast är den äcklig, men den kan ju vara "duglig" vissa dagar. på fredagar brukar man få ganska god mat, men då är det jämt så j*vla mycket folk i matsalen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 vi har mäst äckliog mat i min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hmm vad tycker ni om maten hema då bättre eller sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Finns ju dom som inte får mat alls också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ja men det vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 vilken tycker ni e godaste skolmaten jag tycker klart skolans tacos mmmmm.. marabou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 tacos är gott........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 inte ens lärarna tycker om den! dom går hem å äter..! <_< men ibland e den god.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vilken tycker ni e godaste skolmaten jag tycker klart skolans tacos mmmmm.. marabou Ucshhhh. Jag gillar mest stekt Fisk med konserverad potatis och Sån där sås och citronsaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag tycker hamburkare och fiskburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (0013 @ 19/02-2004 00:55:14) vilken tycker ni e godaste skolmaten jag tycker klart skolans tacos mmmmm.. marabou Ucshhhh. Jag gillar mest stekt Fisk med konserverad potatis och Sån där sås och citronsaft. HAHAHA skämtar du eller vad i min skola e det den allra äckliaste maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Här nere i Malmö börjar terminerna alltid med min favoriträtt; makaroner och köttbullar! De flesta veckor brukar också ha något gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.