Hoppa till innehåll

Homosexualitet

kola_king

Rekommendera inlägg

• Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Homosexualitet är helt okey i mina ögon. Är två män kära i varandra måste dem väl kunna leva tillsammans och gifta sig som vilka andra människor som helst i samhället? Tycker att det är synd att dem som är homosexuella måste stå ut med mycket skit som "j*vla bög"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart dem har valt det själva. Dom har ju upptäckt att dem älskar män och inte kvinnor. Kan dem inte få ha ett normalt liv, i alla fall utan att samhället titta ner på dom?

Min mamma känner några som är bögar och dom är hur snälla som helst, dom är inte dumma i huvud eller något...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade du är ju värre än carola. Lyssna.. Om GUD skapade ALLT då skapade han ju HOMOSEXUALITETEN med. Eftersom du säger att gud inte gör misstag så är i så fall inte HOMOSEXUALITETEN ett misstag.

För att det är emot Guds lära. För att tanken får mig att spy och för att det är det är synd om de i deras närhet.

okej... bögporr är vidrigt, men lebporr är hett. Men det ska inte vara så i samhället...

I bibeln står det med att man inte får ha åtrå för en annans kvinna..

Så det är fel utav dig att säga att lebbporr är hett.. eftersom att det finns säkert någon som är ihop med nån utav dem =|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...