Hoppa till innehåll

Homosexualitet


kola_king

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

I och med evolutionen kan det gott och väl utvecklats homosexualitet.

Varför skulle evolutionen hindra rasen från att kunna leva vidare?

 

Homosexualitet = Inga barn = utrotning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Forskare tror att det finns en möjlighet att kvinnor kommer att få förmågan till jungfrufödsel (parningslös förökning) i och med evolutionen som vissa insekter redan gjort, och därmed blir männen överflödiga och endast kvinnor kommer att födas vilket kommer leda till att männen dör ut. Och då kommer homosexualitet bli det naturliga eftersom att de heterosexuella inte kommer ha någon partner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Ok, då säger jag:

Discovery Channel

 

 

Såg t ex idag en dissikering av en transsexuels hjärna, o den var defekt, därför att nån del liknade andra könets.

 

Ungefär samma sak med homosexuella då delen jag pratade om var ett "hormoncenter"

 

 

Förresten, när f*n fick ni för er att vi som kritiserar homosexualitet är imot deras känslor igentligen?

 

Jag skiter fullständigt i nån homosexuell, men jag kan ändå veta hur deras hjärnor funkar.. typ.

 

Bara för att de har en defekt hjärna (jaa tyvärr) så behöver inte det betyda att jag inte tycker att de har rätt till sina känslor.

 

Se upp så att inte du börjar få hattankar mot homosexuella :-\.

Defekt hjärna? f*n eller!

En annorlunda byggd hjärna möjligen. Det är som att ett grafikkort i en dator skulle vara defekt för att den hade pci vilket inte äldre grafikkort har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Nehepp, vad ska jag säga då..? den är "trasig" då?

 

Den var normal, tills hormonerna i hormoncentret började "byggas om" tills den liknade en kvinnas, ska det kallas normalt?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nehepp, vad ska jag säga då..? den är "trasig" då?

 

Den var normal, tills hormonerna i hormoncentret började "byggas om" tills den liknade en kvinnas, ska det kallas normalt?

 

Enligt dagen extremt sjuka samhälle, ja :/ Men asså ingen kan säga att det inte är något fel att vara homo för det är vetenskapligt bevisat att det är det! plus att vi inte skulle finnas om alla var det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...