Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 I och med evolutionen kan det gott och väl utvecklats homosexualitet. Varför skulle evolutionen hindra rasen från att kunna leva vidare? Homosexualitet = Inga barn = utrotning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Forskare tror att det finns en möjlighet att kvinnor kommer att få förmågan till jungfrufödsel (parningslös förökning) i och med evolutionen som vissa insekter redan gjort, och därmed blir männen överflödiga och endast kvinnor kommer att födas vilket kommer leda till att männen dör ut. Och då kommer homosexualitet bli det naturliga eftersom att de heterosexuella inte kommer ha någon partner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ok, då säger jag: Discovery Channel Såg t ex idag en dissikering av en transsexuels hjärna, o den var defekt, därför att nån del liknade andra könets. Ungefär samma sak med homosexuella då delen jag pratade om var ett "hormoncenter" Förresten, när f*n fick ni för er att vi som kritiserar homosexualitet är imot deras känslor igentligen? Jag skiter fullständigt i nån homosexuell, men jag kan ändå veta hur deras hjärnor funkar.. typ. Bara för att de har en defekt hjärna (jaa tyvärr) så behöver inte det betyda att jag inte tycker att de har rätt till sina känslor. Se upp så att inte du börjar få hattankar mot homosexuella :-\.Defekt hjärna? f*n eller! En annorlunda byggd hjärna möjligen. Det är som att ett grafikkort i en dator skulle vara defekt för att den hade pci vilket inte äldre grafikkort har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Nehepp, vad ska jag säga då..? den är "trasig" då? Den var normal, tills hormonerna i hormoncentret började "byggas om" tills den liknade en kvinnas, ska det kallas normalt? Redigerat 30 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Nehepp, vad ska jag säga då..? den är "trasig" då? Den var normal, tills hormonerna i hormoncentret började "byggas om" tills den liknade en kvinnas, ska det kallas normalt? Enligt dagen extremt sjuka samhälle, ja :/ Men asså ingen kan säga att det inte är något fel att vara homo för det är vetenskapligt bevisat att det är det! plus att vi inte skulle finnas om alla var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 nej men folk verkar tro att det är normalt.. helt korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Inte normalt, men det betyder inte nödvändigtvis att det är något fel med det. Det är inte normalt att bo i en liten stuga upp på ett snöigt fjäll, men det är inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Inte normalt, men det betyder inte nödvändigtvis att det är något fel med det. Det är inte normalt att bo i en liten stuga upp på ett snöigt fjäll, men det är inget fel med det. Joo det är fel... Tekniskt sett så är det fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ska ni gå så djupt så är det inte meningen att vi människor ska kunna sitta vid datorer heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ska ni gå så djupt så är det inte meningen att vi människor ska kunna sitta vid datorer heller. Öhh? Varför inte? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) [EDIT] Redigerat 2 Juni 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag skiter fullständigt i andras sexuella läggning, tycker hela idén verkar gay. Dvs; Jag finner inget fel hos en bög som person, däremot tycker jag hela idén med att vara bög är öh, knepig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.