Hoppa till innehåll

Homosexualitet


kola_king
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Egentligen förstår jag inte ens varför man ska ta upp en debatt om sånt här, eller ens prata om det är bra eller dåligt. Det är väl självklart att det är lika normalt att ha en homosexuell läggning, som att vara hetro. Vem bryr sig om det är det gud INTE ville. Alla har rätt att få visa kärlek och vara lyckliga på sitt eget sätt... Dem som tycker homosexualiteten är en sjukdom tror jag har lite problem, eller är jävligt oseriösa. Eller så behöver dom bara tänka om lite om vad dom skriver/säger.. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Ok, då säger jag:

Discovery Channel

 

 

Såg t ex idag en dissikering av en transsexuels hjärna, o den var defekt, därför att nån del liknade andra könets.

 

Ungefär samma sak med homosexuella då delen jag pratade om var ett "hormoncenter"

 

 

Förresten, när f*n fick ni för er att vi som kritiserar homosexualitet är imot deras känslor igentligen?

 

Jag skiter fullständigt i nån homosexuell, men jag kan ändå veta hur deras hjärnor funkar.. typ.

 

Bara för att de har en defekt hjärna (jaa tyvärr) så behöver inte det betyda att jag inte tycker att de har rätt till sina känslor.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Det finns inte någon "normal" hjärna och om hjärnan var defekt skulle man inte kunna leva. Alla hjärnor är olika och det var bara en olikhet de stötte på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

I och med evolutionen kan det gott och väl utvecklats homosexualitet. Vem vet, i framtiden det kanske blir vanligare hor andra djurarter också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Djur har också möjlighet att bli homosexuella...

I djurens allemansrätt står det att "Om en hane ligger med en hane, skall dom ej frukta döden, dem skall stå som två & två förevigt."

 

Även jag använder ofta ord som "bög", inget jag skäms över direkt.

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...